سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بنام خدا

http://uplud.co.cc/25/1270955224.jpg

در حالیکه مسلمانان دنیا با بهانه اختلافات جزئی مذهبی چون شعیه و سنی و ... بر خلاف آموزه های قرآن راه تفرق و جدایی را پیش گرفته اند یهودیان دقیقا با همین بهانه و با دست آویز قرار دادن دین و مذهب خود با وجود اختلافات شدید مذهبی و تاریخی بین یکدیگر سرزمین مسلمانان را میربایند و با نسل کشی و تخریب خود را در خانه و وطن دیگری ساکن میکنند .

یهودیان به بهانه یهودیت هسته های واحد و منسجم تشکیل میدهند , از آنطرف مسلمانان با علم کردن اختلافات مذهبی خود را از یاری رساندن به همکیش خود مبری میکنند .

یهودیان آثار دینی و مذهبی خود را نه تنها احیا میکنند بلکه تلاش بسیاری در تاریخ سازی و جعل اماکن مذهبی یهود چون احیا معبد سلیمان در سرزمینی که طبق اسناد تاریخی هیچ دلیل و مدرکی بر وجود آن در سرزمین فلسطین وجود ندارد میکنند , از آن طرف مسلمانان در سکوت نظاره گر ویرانی اماکن مقدسی هستند که در قرآن کریم بارها به قداست آنها تاکید شده است دیوارهای مسجد الاقصی با اعمال تخریبی صهیونیستها در حال ریزیش و ویرانیست و مسلمانان در سکوت نظاره میکنند . حتی این بی توجهی را از حد گذرانده و در برخی از کشورها چون کشور ما ایران با القائات حامیان صهیونیسم در مقابل تخریب اماکن مقدس مسلمانان با شعارهای ظاهرا ملی گرایانه هم وطنان خود را به عدم واکنش در مقابل اهانت و تخریب اماکن مقدس اسلامی تشویق و ترقیب میکنند .

و تنها مدافعان اماکن مقدس اسلامی در این بین فلسطینیان بی دفاع هستند که با دستان خالی از قبله اول خود دفاع میکنند در حالیکه دیگر هیچ توقعی از مسلمانان و همکیشان بی غیرت خود در یاری رساندن و مانع شدن از ویرانی اماکن مقدس اسلامی ندارند .

بیش از چهار روز است که نمازگزاران فلسطینی در مسجد الاقصی در محاصره نظامیان صهیونیست قرار گرفته اند به این دلیل که به تهاجم و بی حرمتی صهیونیستها به این مکان مقدس و محل عروج پیامبر صل الله علیه و آله وسلم اعتراض داشتند بیش از چهار روز است 200 نمازگزار فلسطینی درحالیکه شهرک نشینان یهودی و نظامیان صهیونیست مانع رسیدن آب و غذا به آنان شده اند در این مسجد مقدس محاصره و هر لحظه تهدید به مرگ میشوند .کودکان و جوانان فلسطینی توسط نظامیان صهیونیست ربوده میشوند و ژس از چندی پیکرهایی از آنان تحویل خانواده هایشان میشود که خالی از اعضا و جوارح چون قلب و کلیه و ... است .(فروش اعضای بدن فلسطینیان توسط ارتش رژیم صهیونیستی-تصویر )

و در این بین نفسی از کشورهای اسلامی بلند نمیشود . برای از این بین بردن آیینی ریشه دار چه راهی بهتر از تخریب و ویرانی مقدسات و اماکن مذهبی آن آیین تا به مرور زمان و نداشتن آثاری از وجود آن به خودی خود به فراموشی سپرده شود ؟

به راستی که فلسطینیان سنی مذهب بسیار مسلمان تر از ما شیعیان مدعی هستند .


نوشته شده در  سه شنبه 88/7/14ساعت  6:35 عصر  توسط شیدا 
  نظرات دیگران()

بنام خدا

 

هنگامیکه برای تحریف و حمله به اسلام بیش از ده هزار پایگاه اینترنتی احداث میشود و هنگامیکه برای لوث کردن اهانتهای سلسه وار به ساحت رسول خدا هر روز شاهد جسارتهای بیشتری از جانب غرب هستیم و از آن طرف با سست شدن بنای مسجد الاقصی بدلیل حفاری بخشی از دیوار این بنای مقدس فرو میریزد و حتی رژیم صهیون در پی ایجاد زلزله مصنوعی برای تخریب کامل این مکان بر میاید و از طرف دیگر مجامع بین المللی چون شورای امنیت به بازیچه دست سران صهیونیسم در میاید آنچنانکه حتی پس از گزارش آزانس هسته ای به جای رفع محدودیتها برای کشورمان قطعنامه ضد ایرانی صادر میشود و در همین بهبوهه بمباران سیاسی نسبت به اسلام در برابر دیدگان دنیا  نسل کشی شگفت آوری چون نسل کشی غزه صورت میگیرد که حتی سران رژیم صهیونیست نیز اعمال خود را نسل کشی مینامند .

 

               تونلی که در زیر مسجد الاقصی حفر شده

آیا باز هم میتوان ادعا کرد دشمنی غرب صهیونیستی شده به دلیل هراس از فراگیری اسلام نیست ؟

 حتی برای نشان دادن آزادی بیان در کشورهای خود به صراحت به پیامبران الهی چون حضرت مسیح و حتی موسی کلیم الله اهانت میکنند مریم آن زن پاک دامن را با بیشرمی متهم میکنند و اخیرا با ادعای وقحیانه موسی کلیم را متهم به مصرف مواد روان گردان میکنند با این حربه که نشان دهند در غرب حتی برای توهین به مقدسات آزادی بیان وجود دارد تا از این طریق به مسلمانان تلقین کنند که نباید در مقابل توهین به اعتقاداتشان واکنشی نشان دهند چرا که واکنش نشان دادن همانا و انگ متعصب بی منطق خوردن همانا در واقع  غرب با توهین به اعتقادات مسیح و یهود مسلمانان  را دعوت به غیرتی نسبت به مقدسات خود میکند  و پر واضح است مسلمانی که نسبت به اهانت به اعتقادات خود بدون واکنش خواهد بود دیگر نه به تخریب قبله اول خود معترض خواهد شد و نه به کشتار هم کیشان خود با تخریب مکان مقدسی چون مسجد الاقصی غیرت و انگیزه ای  برای مسلمانان باقی نمیماند تا از سرزمینهای خود پاسداری کنند و این همان رمز برقراری دهکده جهانیست .

و اما آیا ما مسلمانان نسبت به این جسارتهای متعصبانه واکنش مناسبی نشان داده ایم برای آنکه به دزد مال و ناموس ثابت کنند در خانه کسی هست چوبی  برمیدارند و یا هیاهویی میکنند لیکن از ما کدام فریاد و کدام غرش در برابر تعدی به آیین و خاک و ناموسمان دیده شد ؟

حتی سودان در گیر جنگ داخلی ازدیگر مسلمانان راحت طلب پیشی گرفت مردم سودان کالاهای دانمارکی را تحریم کردند در زمانیکه ما هنوز اندر خم تحریم کوکاکولایی که حتی مضر بودن آن برای سلامتی از طرف غرب ثابت شده مانده ایم همین مردم جنگ زده سودان در هنگام تجاوز به خاک لبنان در جنگ سی و سه روزه بسیاری از پایگاههای اینترنتی عبری را هک کردند مردم مصر با وجود دولتمرد خائنی چون حسنی مبارک کالاهای دانمارکی را تحریم میکنند  در حالیکه ما ایرانیان که طی قطعنامه های غیر قانونی شورا ی امنیت و حتی دزدیهای رژیم صهیونیستی از بیت المال کشورمان که آخرین خبر آن مصادره 33 میلیون دلار از اموال بلوکه شده کشورمان در بانکهای خارجی بود  هنوز که هنوز است با این زمزمه ها روبرو میشویم که مگر از تحریم  نباید ترسید ؟

 چرا بر سر مسئله هسته ای کوتاه نمیاییم ؟

اصلا مسئله فلسطین چه ارتباطی با ایران دارد ؟

 

                  نسل کشی در غزه

همانها که این سخنان را زمزمه میکنند کسانی هستند که در هنگام مقابله با دشمن از خاک خود فراری میشوند و از ترس جانشان از تقدیم کردن ناموس خود به متجاوز دریغ نمیکنند .

اما اهانت به مقدسات آیینمان را چگونه باید پاسخ گفت ؟

آیا تنها فریاد خشم سر دادن کافیست ؟

آیا با وجود همه اهمالهای ما و دوری اعمال و زندگیمان از احکام و مقدساتمان نباید انتظار چونین دسیسه های را داشت ؟

آیا نوجوانیکه هنوز مرام و منش و خلق و خوی پیامبر خود را نمیشناسد در برابر این تبلیغات مسموم نسبت به اهانت به مقدسات خود ابراز خشم میکند ؟

یکی دیگر از اهداف صهیونیسم از اجرای چونین جسارتهایی عادی شدن و به فراموشی سپردن است و اینکه یک مسلمان منش و مرام مسلمانی خود را از یاد ببرد و آنقدر این اهانتها را تکرار میکنند که دیگر غیرتی برای پاسخ گفتن باقی نماند . با تکرار شدن این فجایع از طرق مختلف حتی از طریق مزدوران داخلی قدرت پاسخ منطقی  دادن نیز سلب میشود و از واکنش به این اعمال چیزی جز فریادهای بی اثر  از عده ای به ظاهر مسلمان بر نمیاید  .

اما آن رسول آخرین که سنت ارسال انبیا پس از او به اتمام میرسد و هم اکنون  پس از 1400 سال از درگذشت او اهتمام صهیونیسم بر خدشه نبوت و تصویر بی مثال اوست که بود ؟

محمد مصطفی که سلام خدا بر او و آل پاکش  باد ساده ترین مردمان زمان خود بود بی گمان مولا علی علیه السلام در تصویر کردن رسول خدا از همه صادق تر است همچنانکه فرمود :

 

"« اگر چشم را میبستی حضور رسول خدا را با بوی خوشش استشمام میکردی

لباس خود را میدوخت

در کنار بردگان مینشست

مواد مورد نیاز خانوده اش را خود از بازار میخرید

در برابر پای کودکان بر میخاست

بار خود را خود حمل میکرد

در میان هیچ جلسه ای بلندنمیشد مگر تا زمانیکه همه آن جلسه را ترک کرده باشند

اگر دعوت به خوردن میشد حتی اگر از جانب فقیری به خرمای پوسیده ای بود  با خوشرویی میپذیرفت

تمیز و خوشبو بود و سرمه میشید

بیشترین پولی که خرج میکرد برای خرید عطر بود

هر گز کسی او را ژولیده ندید

هرگز با صدای بلند نخندید

هرگز برای از دست دادن چیزی از دنیا تاسف نمیخورد

آب را با یک نفس نمینوشید

شجاعترین مرد در عین مهربانترین  بود

توهین را نشنیده میگرفت

بی بهانه میبخشید

کینه کسی را به دل نمیگرفت

خدمت به دیگران و توهین دیگران  به او را فورا فراموش میکرد

هرگز حاجت نیازمندی را رد نکرد حتی اگر دستش خالی بود قلب اورا  مملو از شادی و آرامش میکرد

با شوخیهای لطیف جمع را به خنده های حکیمانه وادار میکرد نه خنده های ابلهانه

پیش پای انسانهای حقیر شده بر میخاست

دست کارگر را میبوسید

بر سر دنیا و منافعش نه با کسی دوست میشد و نه با کسی دشمنی میورزید

نماز جماعتش را طولانی نمیکرد

خطبه اش کوتاه و مفید بود

هیچ کلمه زائدی به زبان  نمیاورد

همواره به آیینه مینگریست

زندگیش کاملا منظم بود

اما ...

در مورد حق هرگز کوتاه نمی آمد .» " تا قیام آل محمد

این است بخش کوچکی از سیمای محمد مصطفی آخرین رسول خدا که غرب و صهیونیسم بین الملل هر گز جرات نمایندن این چهره را نخواهند داشت و تنها میتوانند با اعمال کودکانه ای چون کاریکاتور اهانت آمیز  رروح و سیاستهای پلید خود را به نمایش بگذارند .

و اما این آخرین سفارشهای رسول خدا در آخرین سفر حج بود :

« ای مردم ! سخنان مرا بشنوید - شاید پس از این شما را در این نقطه ملاقات
نکنم - ای مردم ،
خونها و اموال شما بر یکدیگر تا روزی که خدا را ملاقات نمائید
مانند امروز و این ماه ،
محترم است و هر نوع تجاوز به آنها، حرام است » "
سپس مردم را به
برابری و برادری فراخواند و به رعایت حقوق بانوان سفارش
کرد و از شکستن حدود الهی بیم داد و از ستمکاری و تجاوز به حقوق یکدیگر بر حذر
داشت و به تقوی توصیه کرد.»

درود خدا بر توو خاندان تو ای رسولی که 23 سال آزار و اهانت در حق تو به پایان نرسید و حتی بعد از 1400 سال نیز هنوز مظلوم واقع شده ای اما همچنان با صلابت و سنگینی و بی نیازی به افقی مینگری که فرزندت سیمای حقیقی تو و آیینی که با مشقت فراوان رواج  دادی را در عالم پراکنده خواهد کرد  و دروغگویان و اهانت کنندگان را به خاک مذلت و رسوایی  خواهد نشاند .

 

آیا وقت استفاده از کارهای نو برای مقابله با دشمن دین و خاک نرسیده است  ؟

_____________________________________________________________________________


نوشته شده در  جمعه 86/12/17ساعت  3:3 عصر  توسط شیدا 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
مشق شب برای دولت یازدهم :آمریکا کیست؟
سنگباران
قدرت ایران، بسیار فراتر از بستن تنگه هرمز
صبر
آینده از آن حسین(ع) است
قرض الحسنه
اخطار به وزارت ارشاد -وزارت اطلاعات و قوه قضاییه
[عناوین آرشیوشده]