سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بنام خدا

 اینبار مدیر صهیونیست  بلاگفا که به خوبی پیداست از کدام آبشخور ارتزاق میکند در پی بی تفاوتی ما اسلام نماها و همچنین مسئولان ذی ربط وقیح تر از گذشته اقدام به مسدود کردن وبلاگهای آگاهی دهنده از مذاهب انحرافی و صهیونیستی نظیر بهائیت کرده است . این مدیر همان شخصیست که چندی پیش بنا به درخواست کاربران بلاگفا که به مطالب توهین آمیز چندین وبلاگ اعتراض داشتند پاسخ داد: نباید جلوی آزادی اندیشه را گرفت. و در اقدامی شگفت آور تر وبلاگهای اعتراض کننده را مسدود کرد .مطلب زیر پیغام نویسنده وبلاگ بررسی و نقد بهائیت است :

« "وبلاگ بررسی و نقد بهائیت از سوی مدیر منافق و اسرائیلی بلاگفا مسدود شد .
برای دسترسی به این وبلاگ از آدرس بررسی و نقد بهائیت در سرور بلاگ اسکای استفاده کنید . قابل ذکر است که وبلاگ نویسان ارزشی در اقدامی با تنظیم شکایت نامه ای بر علیه این مدیر خائن ضد ایرانی شکایت نامه ای را تنظیم و به زودی به مراجع قضائی ارائه خواهند داد .
مسدود شدن وبلاگ بررسی و نقد بهائیت در حالی صورت گرفته که صدها وبلاگ ضد اسلامی و خلاف عفت عمومی در بلاگفا به راحتی به نگارش مشغولند . حتی بسیاری از وبلاگ های وابسته به رژیم صهیونیستی که در این سرویس هستند به ارائه مطالبی بر نشر عقاید صهیون می پردازند و بلاگفا ضمن مقدس شمردن آنها می کوشد با مخالفین با شدیدترین ابزارها که مسدود کردن نیز محسوب می شود مبارزه کند .
مدیربلاگفا در گفتگو با مدیر بررسی و نقد بهائیت دلیل مسدود کردن وبلاگ را توهین به آئین مقدس بهائیت !!! و همچنین شکایت قوه قضائیه !!! می داند در حالی که وی باز کردن یا مسدود کردن وبلاگ را امری شخصی می داند که وی صلاح می داند .
مرگ بر این ننگ و مرگ بر این اسلام فروش ...
چنانچه به بررسی و نقد بهائیت در وبلاگ خود لینک داده اید لطفا آنرا به آدرس جدید ویرایش کنید و به اطلاع سایرین نیز برسانید .
آدرس جدید :
http://anti-bahai.blogsky.com»"

 این گونه است که غیرت دینی و پس از آن غیرت بر جان و خاک و ناموس درپی بی تفاوتی به این اهانتها و این اعمال رفته رفته رخت خواهد بست .
                                                    

چندی پیش در کشور درگیر جنگ داخلی سودان با آنهمه کمبودها و  آتش افروزیهای   صهیونیسم  یکی از معلمین در کلاس درس خود به مقدسات اسلامی توهین کرد بلافاصله پس از آن دولت سودان این معلم را اخراج و ممنوع التدریس کرد اما مردم با غیرت سودان به این اقدام دولت بسنده نکردند و این معلم را از کشور خود بیرون راندند .حال ما با این شکل وسیع از بی حرمتی چه کرده ایم ؟ مسئولان , کسانیکه وظیفه حفظ شئونات اسلامی و اخلاقی را دارند چه اقدامی در برابر گستاخی شخصی چون جناب شیرازی مدیر بلاگفا مدیر یکی از بزگترین سرویسهای ایرانی  کرده اند ؟
اینجاست که قسمتی از متن پروتکل شیطانی دانشوران صهیونیسم در ذهن خود نمایی میکند که :«"ما باید بر تمامی رسانه ها سلطه داشته باشیم »"
نت و سرویس دهندگان اینترتی نیز جزو بزرگ و وسیعی از رسانه ها هستند و با کمال تاسف باید گفت هم اکنون بر یکی از وسیع ترین این رسانه آنهم در کشوری چون ایران که ادعای صهیون ستیزی دارد یک صهیونیست تسلط دارد .
به یاد بیاوریم امام خمینی تا چه میزان خطر نفوذ صهیونیسم و نوکران اسرائیل جعلی در ایران را یاد آور میشدند به یاد بیاوریم حضرت امام پس از انتشار کتاب توهین آمیز آیات شیطانی چگونه و با چه شدتی در مقابل این گستاخی واکنش نشان دادند . به یاد بیاوریم آن حضرت در برابر شیطنتهای عمال صهیونیسم در رسانه ها چه خطابه هایی ایراد فرمودند .و حال باید از مسئولان در این زمینه پرسید وزارت محترم ارشاد وزارت محترم اطلاعات آیا در این مورد که حفظ احترام مقدسات و اخلاق و مبارزه با مفاسد اینترتی در قبظه مسئولیت شماست آیا به وظیفه خود در برابر این خائنان و جاسوسان صهیونیسم عمل کرده اید ؟ اگر حضرت امام در قید حیات بودند از این قصور شما با توجه به آنهمه اعتراض و شکایت و در خواست بی تفاوت عبور میکردند؟ حضرت امام در مورد شما مسئول محترم چه واکنش و مجازاتی قرار میدادند ؟

صحیفه نور    ج‏14 ص   77    « من نزدیک به بیست سال است خطر صهیونیسم بین الملل را گوشزد نموده‏ام و امروز خطر آن را براى تمامى انقلابات آزادیبخش جهان و انقلاب اخیر اسلامى ایران نه تنها کمتر از گذشته نمى‏دانم که امروز این زالوهاى جهانخوار با فنون مختلف براى شکست مستضعفان جهان قیام و اقدام نموده‏اند. ملت ما و ملل آزاد جهان باید در مقابل این دسیسه‏هاى خطرناک با شجاعت و آگاهى ایستادگى نمایند.» "
لینک دلایل صهیونیست بودن مدیر بلاگفا :

اعتراض به بلاگفا                     


نوشته شده در  شنبه 87/3/18ساعت  9:32 عصر  توسط شیدا 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
مشق شب برای دولت یازدهم :آمریکا کیست؟
سنگباران
قدرت ایران، بسیار فراتر از بستن تنگه هرمز
صبر
آینده از آن حسین(ع) است
قرض الحسنه
اخطار به وزارت ارشاد -وزارت اطلاعات و قوه قضاییه
[عناوین آرشیوشده]